Щодо питання організації неформальної освіти дорослих у Білорусі.

Автор(и)

  • О. А. Ісаєва

Анотація

В галузі організації освіти дорослих Білорусі загалом можна виокремити два підходи. Перший з них, будемо вважати, є тенденційним, класичним (за С. А. Мацкевич – інерційним), який передбачає чітке планування контингенту дорослих, обов’язкове проходження системи підвищення кваліфікації кожні п’ять років, а також відповідність змісту освіти кваліфікації викладачів. Другий підхід за своєю сутністю є інноваційним. Він передбачає певні задачі розвитку, характеризується новими ідеями, вимагає осучасненої гуманістично орієнтованої, демократичної організації діяльності. Саме нові ідеї, їхня ґрунтовність гарантують успішність того або іншого проекту, ініціюють попит на відповідні інформаційні й кваліфікаційні ресурси.

Посилання

Мацкевич С. А. Современные философские проблемы системы образования взрослых в Беларуси / С. А. Мацкевич // матеріали порталу «Методологія» [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.methodology.by/index.php?option=com_content&task=view&id=132&Itemid=35.

Аніщенко О. В. Сучасна освіта дорослих: досвід Республіки Білорусь / О. В. Аніщенко // Нові технології навчання: наук. зб. / Ін-т інноваційних технологій і змісту освіти МОН України; О. П. Гребельник (гол. ред.). – К., 2009. – № 59, ч. ІІ, спецвипуск. – С. 108–112.

Образование взрослых и гражданское образование // матеріали веб-сайту Центру соціальних інновацій [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.csi.by.com/ru/ae.htm.

Лабода С. Неформальное образование в Беларуси: провайдеры, ключевые тенденции и перспективы на будущее / Сергей Лабода // Неформальное образование для региональных демократических трансформаций. Исследование / под общей ред. Д. Карпиевича и Г. Усатенко. – Фонд «Европа XXI», Киев 2012. – С. 39.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Педагогіка"