Особливості застосування психологічного та культурологічного підходів у формуванні комунікативної компетентності майбутніх філологів.

Автор(и)

  • О. Д. Краєвська

Анотація

Забезпечення високої якості професійної підготовки філологів передбачає перманентне оновлення змісту, методів, засобів та технологій освіти згідно тенденцій динамічного розвитку сучасного інформаційного суспільства та вимог до комунікативної діяльності означених фахівців. Підготовка майбутніх філологів до ефективної комунікативної діяльності особливо актуалізувалася у зв’язку з прагненням України до стрімкої інтеграції у європейське та світове співтовариство. На сьогодні вкрай важливим завданням вищої школи є формування у філологів широкого культурологічного світогляду та навичок застосування практичної психології у процесі формування їх комунікативної компетентності.

Посилання

Dignen B. Communicating across cultures / Bob Dignen – Cambridge : Cambridge University Press, 2011 – 96 p.

Lustig M. Intercultural communication: interpersonal communication across cultures/ Myron W. Lustig, Jolene Koester – Boston : Pearson Education, 2010 – 395 p.

O’Hair D. Real Communication / Dan O’Hair, Mary Wiemann, Dorothy Imrich Mullin, Jason J. Teven – Boston, New York : Bedford/St. Martin’s, 2012 – 642 p.

Сидоренко Е. В. Тренинг коммуникативной компетентности в деловом взаимодействии / Е. В. Сидоренко. – СПб. : Речь, 2008. – 208 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Порівняльно-історичне мовознавство"