Візуалізація як тренд у сучасних конвергентних медіа.

Автор(и)

  • А. С. Рудченко

Анотація

Розвиток Інтернету формує нові вимоги до усіх цивілізаційних процесів, у тому числі й до існування й діяльності медіа. Можливості масової комунікації були значно розширені протягом останнього десятиліття, знівельовані певні застарілі процеси і явища, натомість з’явилися нові реалії. Із розвитком усесвітньої мережі з’явився кардинально новий тип медіа, що вміщують у собі ознаки одразу всіх класичних різновидів засобів масової інформації. Конвергентні ЗМІ (лат. convergentis – «той, що сходиться») – засоби масової інформації, що поєднують в собі різні види контенту – так само конвергентного, оскільки об’єднуються різні види мовлення: усне, писемне, а також аудіовізуальний матеріал, що поширюється як через сповіщення у реальному часі, так і шляхом надання запису на замовлення; при цьому важливою особливістю є те, що розповсюдження також відбувається через телекомунікаційні мережі з використанням нових технологій.

Посилання

Журналістика та медіа : Довідник / Зігфрід Вайшенберг, Ганс Й. Кляйнштобер, Бернгард Пьорксен / Перкл. З нім. П. Демешко та К. Макєєв; за загал. ред. В. Ф. Іванова, О. В. Волошенюк. – К. : Центр Вільної Преси, Академія Української Преси, 2011. – 529 с.

Інтернет-журналістика : навч. посіб. / Борис Володимирович Потятинник. – Львів : ПАІС, 2010. – 246 с.

Словник журналіста: Терміни, мас-медіа, постаті / За заг. ред. Ю. М. Бідзілі. – Ужгород: ВАТ «Закарпаття», 2007. – 224 с.

Шевченко В. Візуалізація інформації в ЗМІ / В. Шевченко // Світ соціальних комунікацій : науковий журнал. – К. : 2012. – Т. 7. – С. 78–82.

Шевченко В. Э. Визуальный контент как тенденция современной журналистики // Медиаскоп: Электронный журнал факультета журналистики МГУ им. М. В. Ломоносова. – Выпуск 4. – 2014.

Flew T. New Media. An Introduction / T. Flew. – [2-nd ed.]. – Oxford University Press, 2005. – 280 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Філологія"