Практично-професійна спрямованість вивчення математичних дисциплін у ВНЗ.

Автор(и)

  • Н. М. Лосєва
  • Д. Є. Терменжи

Анотація

Проблема підвищення якості вищої освіти є вельми актуальною і потребує зусиль викладачів ВНЗ у напрямку формування у студентів умінь застосування теоретичних знань до розв’язання реальних професійних завдань. Певна «академічність» (відірваність від практики) навчання потребує подолання цієї вади шляхом моделювання ситуацій, з якими фахівці стикаються у своїй професійній діяльності. Також подібні завдання слугують ефективним засобом мотивації навчання і готують випускників до творчої професійної діяльності.

Посилання

Кепчик Н. В. Математические методы в биологии в контексте университетского образования / Н. В. Кепчик // Вестник Могилевского государственного университета. – №4 (25), 2006. – С. 224–230.

Пузирьов В. Є. Професійна спрямованість курсу вищої математики як засіб підвищення якості вищої освіти / В. Є. Пузирьов // Вісник Черкаського університету: Пед. науки. – Вип. 26(359). – 2015. – С. 3–8.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Математика"