Чинники формування економічної культури молоді.

Автор(и)

  • І. О. Ахновська

Анотація

Економічна культура – проміжне явище, яке знаходиться на межі економічної і соціальної реальності суспільства. Особливість становища молодих людей у суспільстві полягає в тому, що, з одного боку, вони входять у той соціальний простір, який було організовано незалежно від них попередніми поколіннями; з іншого боку, молодь може змінити та перебудувати відповідні соціальні структури. Крім того, вихід із кризової ситуації і процес розвитку нашого суспільства безпосередньо пов’язані із становищем молоді та її реальною участю в цьому процесі.

Метою дослідження є обґрунтування методологічних засад визначення чинників формування економічної культури молоді.

Посилання

Майструк І. М. Економічна культура за умов ринкових реалій в Україні / І. М. Майструк // [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrsocium.org.ua/Arhiv/Stati/3.2007/77-90.pdf.

Кицкай Л. І. Економічна культура як складова економічної освіти / Л. І. Кицкай // Вісник національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»: Філософія. Психологія. Педагогіка . – 07/2007 . – N3 часть 1 . – С. 43–47.

Сур’як А. В. Вплив економічної культури на мотивацію праці в умовах ринкової трансформації / Оплата праці: проблеми теорії та практики: Зб. наук.праць. – Луцьк: Вежа, ВДУ ім. Лесі Українки, 2000. – С. 54–57.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Економіка"