Створення позитивного іміджу бренда: психологічний аспект.

Автор(и)

  • О. Ю. Боєнко

Анотація

Друга половина двадцятого століття характеризується швидким розвитком транснаціонального бізнесу та прискоренням процесів глобалізації та інтернаціоналізації економіки. Важливим індикатором та доказом об’єктивності цих процесів є присутність та нарощування масштабів діяльності всесвітньовідомих брендів, лідерами серед яких є Apple, Google, Coca-Cola, Microsoft, Toyota та ін.

Посилання

Best Global Brands 2016 Rankings [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://interbrand.com/best-brands/best-global-brands/2016/ranking/.

Велещук С. С. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств / С. С. Велещук // Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (легка промисловість). – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2008. – 22 с.

Приходченко Я. В. Бренд-менеджмент торгівельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації / Я. В. Приходченко // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://urla.ru/100009Qb.

Малинко О. Я. Управління капіталом бренда підприємств на роздрібному ринку нафтопродуктів / О. Я. Малинко // [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://urla.ru/100009Qd.

Аакер Д. Создание сильных брендов / Дэвид А. Аакер. – М. : Издательсктй дом Гребенникова, 2003. – 440 с.

FeldwickP. Do we really need brand equity / P. Feldwick // The Journal of brand management, 1996. – Vol. 4 (№ 1). – P. 9-28.

Keller K.L. Conceptualizing, measuring and managing customer-based brand equity / K.L. Keller // Journal og marketing, 1993. – Vol. 57. – P. 1–22.

Rust T., Lemon K., Zeithaml V. Return on marketing: using customer equity to focus marketing strategy / T. Rust, K, Lemon, V. Zeithaml // Journal of marketing, 2004. – 68 (1). – P. 109–127.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Економіка"