Маркетинг і ефективність суспільного відтворення.

Автор(и)

  • А. В.  Таранич

Анотація

Сутність процесу суспільного відтворення залишалась незмінною впродовж шляху свого історичного розвитку від створення первісних мануфактур до сучасних транснаціональних корпорацій. Проте кінцеві критерії його ефективності постійно зазнавали змін — від підвищення продуктивності праці (шляхом від відокремлення виробничих операцій до створення гнучких автоматизованих виробництв) через первісне накопичення виробничого капіталу й отримання монопольних надприбутків до особистої соціальної відповідальності вищого керівництва перед суспільством (соціально-етичний маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність, державно-приватне партнерство).

Мета роботи – порівняльне дослідження еволюції теорії маркетингу та визначення сутнісного трактування маркетингу в контексті підвищення ефективності суспільного відтворення сучасної економіки.

Посилання

Таранич А. В. Маркетинг і ефективність суспільного відтворення в ретроспективі економічного розвитку // Економіка і організація управління: Збірник наукових праць. — Вінниця: ДонНУ, 2016. — Вип. 3 (23). — 440 с. — С. 309-316.

Таранич А. В. Маркетингове управління регіональним розвитком кластерів в інформаційній економіці // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект. Сб. научн. трудов. Часть 2. – Донецк: ДонНУ, 2012. – С. 343-346.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Економіка"