Фактори, що впливають діяльність підприємства.

Автор(и)

  • І. К. Сапицька

Анотація

У розвинутих країнах на початку 80-х років ХХ ст. ділове середовище під впливом інформаційного суспільства зазнало значних змін. В умовах, що складаються, в конкурентній боротьбі може перемогти той, хто найбільш ефективно пристосував своє підприємство до нових вимог зовнішнього оточення, яке формується інформаційним суспільством. Останнім часом в літературі розглядаються різні нові типи організацій, які успішно діють в "інформаційному" середовищі: едхократичні, багатомірні, партисипативні, орієнтовані на ринок, підприємницькі. У таких організаціях мінімальна увага приділяється централізованій координації, а найбільше цінується самостійність підрозділів, що входять до організаційної мережі. Основними принципами або ознаками, що визначають організаційну структуру підприємства нового типу, є характеристики відкритості і розподіленої структури, гнучкості та автономності, пріоритету горизонтальних зв’язків, технологій зберігання ресурсів і навчальності. Комбінації цих характеристик і відповідних екстремальних принципів (максимальна автономність, мінімальна кількість рівнів ієрархії, мінімальні запаси) визначають класи підприємств нового типу.

Посилання

Акофф Р. Искусство решения проблем / Р. Акофф. – М. : Мир, 1982.

Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф. – М. : Экономика, 1989.

Виханский О. С. Менеджмент / О. С. Виханский, А. И. Наумов. – М. : Гардарика, 2011.

Гительман Л.Д. Преобразующий менеджмент / Л. Д. Гительман. – М. : Дело, 2012.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Математика"