Пошуковий маркетинг як сучасний інструмент інтернет-комерції.

Автор(и)

  • Л. М. Іваненко

Анотація

В умовах динамічного розвитку електронної комерції, інструментарій Internet- маркетингу стає все більш привабливим для застосування сучасними компаніями в досягненні бізнес-цілей. Основною перевагою використання технологій інтернет- маркетингу є розширення клієнтської бази та здійснення ефективного таргетингу.Це обумовлює важливість розробки теоретико-методологічних основ у сфері пошукового маркетингу, що формують методологічне забезпечення для розробки інструментарію просування та оптимізації Internet-сайтів.

Посилання

Литовченко І. Л. Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: Монографія. – К. : Наукова думка, 2008. – 196 c.

Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування Internet-технологій у маркетингу // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4 (2). – С. 64–74.

Івашова Н. В., Іванова Т. Є. Застосування Internet-технологій у маркетингу: міжнародний досвід // Механізм регулювання економіки. – 2015. – № 4. – С. 55–68.

Сайт Академії інтернет-технологій IMT [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://imt.academy/.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Економіка"