Граматика оцінки в контрастивному аспекті: історія дослідження
Анотація
Порівняльні дослідження в лінгвістиці мають багатовікову історію. Зіставлення – загальнонауковий метод досліджень, який використовують поряд з логічним аналізом, узагальненням, описом та іншими методами. Традиційно вважається, що періодом розквіту порівняльного мовознавства стало ХІХ століття, однак методика порівняльно-зіставного, чи контрастивного аналізу залишається основною в лінгвістичних дослідженнях і ХХ, і ХХІ століть, а контрастивна граматика стала головним принципом навчання іноземним мовам, тому й підручники з цього нормативного предмету є надважливими.
Посилання
Гладуш Н. Ф., Павлюк Н. В. Contrastive Grammar: Theory and Practice. Київ : Київський ун-т. ім. Б. Грінченка; Нац. ун-т Києво-Могилянська акад., 2019. 296 с.
Загнітко А. Сучасний лінгвістичний словник. Вінниця: ТВОРИ, 2020. 920 с.
Ковтун О. В. Проблематика лінгвоаксіології в західній дослідницькій традиції: аспектуальний огляд. Challenges and achievements of European countries in the area of philological researches : Collective monograph. Vol. 1. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2020. Р. 274–297.
Космеда Т. А., Халіман О. В. «Граматика оцінки» як актуальна проблема сучасного мовознавства. Лінгвістичні студії. Донецьк: Донец. нац. ун-т, 2011. Вип. 22. С. 17–23.
Bally, Charles. Traité de Stylistique Française. (3rd. ed., 2 vol.) Paris: C. Klincksiek. 1951. 264 p.
Khan, Geoffrey. Encyclopedia of Hebrew Language and Linguistics. Brill, 2013.
Lado, Robert. Linguistics Across Cultures: Applied Linguistics for Language Teachers. University of Michigan Press, 1957. 141 p.