Трансформація політичних новин під впливом нових медіа (комп’ютерний аналіз джерел інформації «Української правди» за 2005–2019 роки)
Анотація
Був здійснений комп’ютерний аналіз джерел новин провідного українського політичного видання «Українська правда» за 2015–2019 роки з метою визначити трансформацію політичних новин під впливом цифровізації та нових медіа. Зокрема, аналізувалися інтенсивність політичної взаємодії та цитованість політичних акторів.
Посилання
Кастельз М. Інтернет-галактика. Міркування щодо Інтернету, бізнесу та суспільства. Київ: Ваклер, 2007.
Стеблина Н. Цифровізація політики в контексті трансформації сучасного світопорядку. Одеса: Фенікс, 2020.
Blassnig S., Ernst N., Buchel F., Engesser S., Esser F. Populism in Online Election Coverage. Journalism Studies. 2019. Issue 20. No. 8. P. 1110–1129. doi:10.1080/1461670X.2018.1487802
Broersma M., Graham T. S. Twitter as a news source: How Dutch and British newspapers used tweets in their news coverage, 2007–2011. Journalism Practice. 2013. Issue 7. No. 4. P. 446–464.
Chadwick A. The Political Information Cycle in a Hybrid News System: The British Prime Minister and the “Bullygate” Affair. International Journal of Press/Politics, 16(1), 3–29.
Deuze M. (2004). The Web and its Journalists: considering the consequences of different types of news media online. New Media & Society. 2011. Issue 5. No 2. P. 203–230.
Ernst N., Esser F., Blassnig S., Engesser S. Favorable Opportunity Structures for Populist Communication: Comparing Different Types of Politicians and Issues in Social Media, Television and the Press. The International Journal of Press/Politics. 2019. Issue 24. No. 2. P. 165–188. doi:10.1177/1940161218819430
Gurevitch M., Coleman S., Blumler J. Political Communication - Old and New Media Relationships. The ANNALS of the American Academy of Political and Social Science. 2009. Issue 625. P. 164-181. doi:10.1177/0002716209339345
Gustafsson N. This Time It’s Personal: Social Networks, Viral Politics and Identity Management. In Emerging Practices in Cyberculture and Social Networking / D. Riha, A. Rodopi – editors. Leiden: Brill, 2010. P. 3–24.
Heiss R., von Sikorski C., Matthes J. Populist Twitter Posts in News Stories: Statement Recognition and the Polarizing Effects on Candidate Evaluation and Anti-Immigrant Attitudes. Journalism Practice. 2019. Issue 13. P. 20–38. doi:10.1080/17512786.2018.1564883
López-Rabadán P., Mellado C. Twitter as a space for interaction in political journalism. Dynamics, consequences and proposal of interactivity scale for social media. Communication & Society. 2019. Issue 32. No. 1. P. 1–18. doi:10.15581/003.32.1.1-18