Ігрові прийоми у форматі мережевого інфотейнменту.

Автор(и)

  • А. В. Глушко

Анотація

Гейміфікація (або ігрофікація) останніми роками являє собою своєрідний інструментарний тренд, який активно застосовують в найрізноманітніших сферах: від інтернет-маркетингу та рекламних кампаній до різнорівневої освіти та механізмів побудови корпоративної культури. Гейміфікація являє собою використання ігрових практик та механізмів у неігровому контексті. Основне її завдання – залучення користувача, стимулювання його до певних дій та формування позитивного досвіду взаємодії. Розуміння психології людини та її внутрішніх стимулів є одним з основоположних аспектів застосування подібних ігрових механік. Саме тому процес гейміфікації базується на використанні природних людських інстинктів: прагнення до перемоги і визнання, схильність до конкуренції (змагальності), подолання перешкод та здобуття певних статусів/бонусів, азарт та бажання отримати винагороду є тими факторами, які гарантують позитивну реакцію реципієнта на пропозицію ігрових елементів в практично будь-якому контексті.

Посилання

Лучко А. Почему все помешались на онлайн-тестах [Электронный ресурс] /Андрей Лучко. – Режим доступа: http://www.lookatme.ru/mag/how-to/inspirationhowitworks/205187-personality-quizzes

Шевяхова Н. Новинні ігри в боротьбі за читача [Електронний ресурс] / Наталя Шевяхова. – Режим доступу: http://prportal.com.ua/Peredovitsa/novinni-igri-v-borotbi-zachitacha

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція "Філологія"