Модель програмного менеджменту ритейлу як ефективний інструмент сучасного трейд-маркетингу.

Автор(и)

  • Л. М. Іваненко

Анотація

Кризові явища в економіці України, що мають місце у теперішній час, негативно вплинули на результати діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Спостерігається суттєве скорочення їх обсягів продажу, зниження рентабельності діяльності й втрачання позицій на ринку. Аби призупинити ці негативні явища, необхідно розробляти нові та ефективно використовувати існуючі моделі й інструменти трейд-маркетингу у практичній діяльності ритейлу.

Посилання

Гарбарук І. М. Трейд-маркетинг роздрібної мережі: інструменти, теорія, реалії. URL : https://trademaster.ua/marketing_i_prodazhi/312293

Захарова Ю. А. Торговый маркетинг: эффективная организация продаж: практическое пособие. Москва, 2018. 133 c.

Сержук А. В. Трейд-маркетинг у системі збуту підприємства. URL : http://vlp.com.ua/files/129.pdf.

Соломянюк Н. М. Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування. URL : http://www.economy.in.ua/pdf/11_2013/14.pdf.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція «Економічні науки»