Управління маркетинговою діяльністю сучасного підприємства з використанням інформаційних технологій.

Автор(и)

  • Т. В. Янчук

Анотація

Якість управління та прийняття маркетингових рішень безпосередньо пов’язані з наявністю повної, актуальної і достовірної інформації про ринок, попит на товари, уподобання споживачів, ринкові ціни, дії конкурентів і т. п., а також інформації про показники діяльності об’єкта управління. В умовах постійного зростання навантаження маркетингової служби виникає необхідність автоматизації маркетингової діяльності, що забезпечує як автоматичне виконання основних рутинних функцій, так і звільняє робочий час маркетологів, дозволяючи спрямувати його на виконання більш складних завдань, збільшити кількість виконаних функцій та суттєво зменшити витрати підприємства.

Посилання

Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинг Менеджмент. Cанкт-Петербург, 2007. 816 с.

Курочкіна І. Г. Особливості розвитку маркетингу територій в умовах цифрової економіки. Бізнес-інформ. 2018. № 8. С. 258–263.

Мушинський Б. М. Концепція безперервного ведення бізнесу. Теоретичні та практичні аспекти. Бізнес-інформ. 2018. № 8. С. 185–190.

Пархименко В. А., Стреж В. Н., Бондаренко М. Н. Маркетинг информационных технологий: особенности и инструменты URL : https://dis.ru/library/523/32999/ (дата звернення 20.04.2019)

Пушкар О. І., Пандорін О. К. Вплив сучасних тенденцій розвитку інтернеттехнологій на системи підтримки розробки засобів електронного навчання. Бізнес-інформ. 2018. № 6. С. 339–343.

Титоренко Г. А., Макарова Г. Л. Информационные технологии в маркетинге. Москва, 2000. 335 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція «Економічні науки»