Поняття «модель зовнішньої політики» і концептуалізація викладання дисципліни «Аналіз зовнішньої політики».
Анотація
Один з серйозних недоліків викладання студентам спеціальності «міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» зовнішньої політики країн в регіональному контексті (наприклад «Зовнішня політики країн Західної Європи та Північної Америки») полягає в історичній концептуалізації предмету, як правило, у вигляді історії зовнішньої політики держав певного регіону. Як наслідок, маргіналізується політологічна концептуалізація дисципліни, яка, на наш погляд, пов’язана з принципово іншим предметним та методологічним виміром, а саме – аналізом зовнішньої політики.
В цьому невеличкому за обсягом методичному нарисі ми спробуємо окреслити напрями реконцептуалізації зазначеної вище дисципліни за допомогою поняття «модель зовнішньої політики».