Сутність понять «якість», «освіта», «якість освіти», «управління якістю освіти».
Анотація
Проблема якості освіти знаходиться зараз в епіцентрі уваги освітян, батьків і суспільства загалом, хоча саме поняття «якість освіти» у педагогічній літературі вживається порівняно недавно. Ще десятиліття тому у цьому контексті говорили про якість знань, контроль, перевірку, оцінювання, відсоток успішності, відсоток здобувачів освіти, які вступили до закладів освіти, тобто йшлося про окремі результати начальної діяльності, а не про якість освіти в цілому.Посилання
Булах І. Є., Мруга М. Р. Створюємо якісний тест: навчальний посібник. Київ : Майстер-клас, 2006. 160 с.
Зайчук В. Управління якістю освіти як складова державної освітньої політики. Педагогіка і психологія. 2009. № 1. С. 56–78.
Кузнєцова Н. В. Управління якістю. Навчальний посібник. Москва : Вид-во: Флінта, 2016. 362 с.
Ляшенко О. І. Якість освіти як основа функціонування і розвитку сучасних систем освіти. Педагогіка и психологія. 2005. № 1 (46). С. 5–12.
Огвоздін В. Ю. Управління якістю. Основи теорії і практики: Навчальний посібник. М. : Діло і сервіс, 1999. 160 с.
Ожегов С. І. Словник російської мови: прибл. 57 000 слів / під ред. д-ра філол. наук, проф. Н. Ю. Шведової. 14-е вид., стереотип. М. : Рос. мова, 1982. 816 с.
Платон. Твори : в 3–х т. М., 1970. Т. 2. 254 с.
Розова Н. К. Управління якістю. М. : «Пітер», 2003. С. 9–10.
Циба В. Т. Основи теорії кваліметрії: навч. посіб. К. : ІЗИН, 1997. 160 с.
Шишов С. Є., Кальней В. О. Моніторинг якості освіти. М. : Російське педагогічне агентство, 1988. 354 с.