Гейміфіковане середовище – запорука мотиваційного апгрейдингу

Authors

  • О. С. Бойван Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Інтенсивний процес розвитку всіх соціально-навчальних сфер нашого суспільства пришвидшив зміну статусу англійської мови в системі вищої освіти, що сприяє не лише змінам методів навчання, а й появі абсолютно нових підходів при суб’єкт-суб’єктній взаємодії. Відповідно сучасним вимогам, важливим фактором є не просто засвоїти ту чи іншу інформацію, що поступає з різноманітних джерел, а використати її як стабільний фундамент для подальшого самовдосконалення в обраному напрямку діяльності. Цілі та зміст навчання англійської мови у закладах вищої освіти стають орієнтованими на основні напрямки спеціальності та передбачають безперервний пошук способів підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Однією з таких форм навчання, яка відповідає актуальним запитам та вимогам сучасності стала гейміфікація.

References

Кравець Н. С. Етапи створення гейміфікованої системи для використання в навчальному процесі ВНЗ. Вісник Харківської державної академії культури. Серія : Соціальні комунікації. 2017. № 50. С. 198–206.

Ткаченко О. Гейміфікація освіти: формальний і неформальний простір. Актуальні питання гуманітарних наук. 2015. № 11. С. 303–309.

Hutchinson T. Project English : student’s book. Oxford : OUP, 1994. 112 p.

Kapp K. M. The gamification of learning and instruction: game-based methods and strategies for training and education. John Wiley & Sons. – 2012.

Werbach К. Gamification. Coursera. URL: https://class.coursera.org/gamifi cation-002/ lecture.

Published

2021-06-24

Issue

Section

СЕКЦІЯ «Актуальні питання вивчення германських, романських і слов’янських мов і літератур та методики викладання іноземних мов і перекладу»