Інформаційний простір України: національний та зовнішньополітичний виміри
Abstract
В умовах глобалізаційних процесів, які притаманні сучасному суспільству, світ стає єдиним ринком, ринком не тільки товарів та послуг, а й ринком національних брендів та інформаційних дискурсів, а міжнародна комунікація відбувається через образи країн у глобальному інформаційному просторі: держави конкурують з державами-сусідами та блоками держав за вплив, владу, престиж, туристів, студентів, інвесторів, споживачів, створюючи чи знаходячи власну унікальну ідентифікацію, працюючи над позиціонуванням себе у світі та стратегією такого позиціонування. Глобалізаційні процеси створюють об’єктивні вимоги для виходу політики за межі політичних територій. Це пов’язано не лише з необхідністю пошуку ресурсів (фінансових, природних, людських та ін.). Такий вихід слід розглядати через призму геополітичних процесів
References
Буньківська О. В. Інформаційний простір: соціокультурна сутність, стан та проблеми функціонування в Україні : автореф. дис. … канд. культурології : 26.00.01. Київ, 2009. 22 с.
Бурдьє П., Вакан Л. Рефлексивна соціологія. Частина II. Чиказький воркшоп / пер. з фр. : А. Рябчук. Київ : Медуза, 2015. 224 с.
Литвиненко О. В. Інформаційний простір як чинник забезпечення національних інтересів України : монографія / О. В. Литвиненко, І. Ф. Бінько, В. М. Потіха. Київ : ІМВКУ ім. Т. Шевченка, 1998. 145 с.