Функціональні особливості блогу в системі соціальних комунікацій

Authors

  • В. М. Супрун Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Активні трансформаційні тенденції, які відбуваються в галузі соціальних комунікацій, інспіровані в першу чергу процесами так званої інформаційної епохи, яка охоплює по суті всі сфери суспільного життя. Зародившись у надрах економіки у другій половині ХХ століття, що потребувала швидкісної передачі інформації (від чого залежав прибуток), вона окреслила той рівень інформатизації суспільства, за якого найціннішим ресурсом стає власне сама інформація (згадаймо фінансові біржі, де ринковий попит і фінансовий прибуток залежать від швидкості отримання й передачі інформації). Звідси чи не головним фактором діджиталізації (ціль прагматична) перш за все економічного сектору стають товарні, фондові, валютні біржі, а Інтернет чи не єдиним оптимальним з погляду зручності й швидкості засобом передачі цінної інформації. Тому з’являється термін, який означує тенденцію століття – «інформаційна епоха» (до слова, вислів належить японському вченому Й. Масуді).

References

Виговська Н. Використання блогів у структурі традиційних медіа (на прикладі регіональниз ЗМІ). Магістеріум. Журналістика. 2012. Вип. 49. С. 60–65.

Published

2021-06-29

Issue

Section

СЕКЦІЯ «Інформаційні та прикладні технології»