Застосування елементів проблемного навчання як засіб активізації навчальної діяльності при вивченні фізики

Authors

  • В. Ф. Русаков Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Н. М. Русакова Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • В. В. Чабаненко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

В останні десятиліття спостерігається стійке зниження інтересу школярів і студентів до вивчення точних і природничих наук. З одного боку це пов’язано з низьким рівнем викладання цих предметів у школі, тобто на початковому етапі, коли в основному і закладається інтерес до тієї чи іншої галузі знань. З іншого боку в суспільстві різко впав попит на фахівців технічних спеціальностей. Тому, навіть серед студентів, які обирають технічні спеціальності необхідно застосовувати методи підвищення мотивації і пізнавальної активності. Під мотивацією, в загальному випадку, розуміють дії, що породжують і спрямовують активність у певному напрямку. Розвиток пізнавальної активності значною мірою залежить від системи організації навчального процесу. Для підвищення активності застосовуються різні активні методи навчання, значне місце серед яких займає проблемне навчання. Дидактичні прийоми реалізації проблемності у навчанні – створення проблемних ситуацій, постановка і розв’язання навчальних проблем.

Published

2021-06-29

Issue

Section

СЕКЦІЯ «Фізика, педагогіка та освіта»