Розробка STEM-занять з інформатики з використанням елементів робототехніки

Authors

  • І. В. Безпала Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • В. С. Ткаченко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

В останні роки в світі спостерігається бурхливий розвиток комп’ютерних технологій, робототехніки, нанотехнологій. Це приводить до технологізації багатьох сфер громадської діяльності, до появи запиту на підготовку фахівців нового рівня, здатних здійснювати свою професійну діяльність на межі кількох областей науки, з використанням найсучаснішого обладнання, з ґрунтовними знаннями у сфері комп’ютерних наук, хімії, фізики. Саме тому з’явилась тенденція до використання та впровадження STEM-освіти, що поєднує науку, технології, інженерію і математику на всіх рівнях підготовки майбутнього фахівця, зі школи до рівня вищої освіти.

References

Програма підготовки бакалаврів STEM освіти Університету Кентуккі. URL: https://education.uky.edu/stem-programs/undergraduate/

STEM освіта у Великій Британії. URL: https://www.stem.org.uk/

Впровадження концепції STEM освіти в Україні. URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-shvalennyakoncepciyi-rozvitku-a960r

Навчальні програми для учнів 1–4 класів. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednyaosvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli

Published

2021-06-29

Issue

Section

СЕКЦІЯ «Фізика, педагогіка та освіта»