Брендинг як засіб впливу на конкурентоспроможність закладу вищої освіти

Authors

  • Л. А. Безносюк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

На сучасному етапі розвитку суспільства, стрімких обертів набирає сфера освіти. Ринок закладів вищої освіти стає перенасиченим пропозицією та змушений вдаватись до все нових і нових методів залучення абітурієнтів та підтримання власних конкурентних позицій в порівнянні з вітчизняними та зарубіжними колегами.
Невід’ємною складовою конкурентних переваг закладу вищої освіти, є його бренд. Адже створення та розвиток власного стабільно-впізнаваного брендбуку закладу вищої освіти забезпечить висвітлення найсильніших його конкурентних переваг. Загалом, брендинг – це невід’ємна частина маркетингової стратегії організації; це створення корпоративної цінності, ідентичності та репутації.

References

Селюков М., Шалыгина Н. Бренд-технологии в системе управления высшим учебным заведением. Современные проблемы науки и образования, 2012. № 5(43).

Сорока О. В, Кривцова М. С. Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг. Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Вип. 19. Ч. 3. Ужгород, 2018. С. 65–70.

Published

2021-06-29

Issue

Section

СЕКЦІЯ «Фізика, педагогіка та освіта»