Підготовка магістрів освітніх і педагогічних наук до моніторингу якості освітньої діяльності
Abstract
Зміни в освіті насамперед зумовлені станом якості освітньої діяльності, що має забезпечувати належну організацію освітнього процесу й відповідати вимогам, встановленим законодавством. Передусім їх необхідність зазначена нормативними і локальними документами, що стосуються всіх рівнів освітньої діяльності. Інструментом оцінювання якості освітньої діяльності у закладах всіх рівнів освіти є моніторинг. Зокрема, нормативно-правова основа моніторингової діяльності закладена розділом V Закону «Про освіту» (2017), розділом VI Закону «Про повну загальну середню освіту» (2020), розділом V Закону України «Про вищу освіту» (2014). Тому майбутніх фахівців із управління закладами освіти обов’язково потрібно готувати до здійснення такого засобу оцінювання освітньої діяльності.
References
Бобровський М. В., Горбачов С. І., Заплотинська О. О. Абетка директора: реком. до побуд. внутр. си-ми забезп. якості освіти у закл. заг. сер. освіти. Київ: Держ. служ. якості освіти, 2019. 240 с. https://dnumy.sharepoint.com/:b:/g/personal/i_zarishniak_donnu_edu_ua/ESSoTXDCfdLvDdYNSJ6ExwBdXkHZrrDiPBR-PnVbdnF3A?e=n6aZAw (02.03.21).
Рекомендації щодо застосування критеріїв оцінювання якості освітньої програми / за ред. А. П. Бутенко, О. В. Єременко, С. М. Квіта. URL: https://naqa.gov.ua/wp-content/uploads/2020/12.pdf (дата звернення 15.03.21).