Аналіз фінансового стану з позиції внутрішніх та зовнішніх користувачів.
Abstract
Аналіз фінансового стану у ринковій економіці складає важливу частину інформаційного забезпечення для прийняття ефективних управлінських рішень менеджментом підприємства. Усі суб’єкти ринкових відносин: власники, інвестори, аудитори, незалежні оцінювачі, банки, кредитори, постачальники і покупці зацікавлені у одержанні максимально детальної інформації про фінансовий стан підприємства його платоспроможність та ліквідність. Результати дослідження показують, що існує значна кількість методик щодо аналізу фінансового стану підприємства. Зокрема, окремі теоретичні і практичні питання аналізу фінансового стану і, особливо, платоспроможності, оцінки фінансової стійкості підприємства потребують подальшого дослідження. З нашого погляду, завданням оцінки ліквідності балансу і основною ознакою ліквідності є визначення величини покриття зобов’язань підприємства його активами, термін перевищення яких в грошову форму (ліквідність) відповідає терміну погашення зобов’язань (терміновості повернення). Підтримуючи точку зору відомих вчених-економістів про склад показників, які характеризують ліквідність підприємства, вважаємо, що підхід до аналізу даного напрямку фінансового стану підприємства повинен бути дещо іншим.Downloads
Issue
Section
Секція "Економіка"