Підходи до формування маркетингової стратегії підприємства.
Abstract
Використання ситуаційного підходу до формування маркетингової стратегії підприємства дає можливість поглянути на вказаний процес, як на чітку послідовність наступних етапів: визначення цілей маркетингової стратегії підприємства, аналізу ринку на основі факторів зовнішнього середовища підприємства прямого та непрямого впливу, оцінки потенціалу підприємства, розробки «дерева рішень» та оцінки ефективності прийнятих управлінських рішень. Ситуаційний підхід за останні роки набув масового поширення, як в теорії так і на практиці, завдяки своєму підходу до системи прийняття управлінських рішень, які коливаються від жорстко регламентованих до внутрішньо незалежних, Тому в межах формування маркетингової стратегії підприємства є доцільним звернути увагу саме на цей підхід. Таким чином, керівництво підприємства зможе вибрати найефективніші рішення та методи їх реалізації в межах конкретної ринкової ситуації завдяки ситуаційному підходу.References
Барнард Ч. Функции руководителя. Власть, стимулы и ценности в организации / Ч. Барнард. – М.: ИРИСЭН, 2009. – 363 с.
Downloads
Issue
Section
Секція "Економіка"