Маркетинг і ефективність суспільного відтворення.
Abstract
Сутність процесу суспільного відтворення залишалась незмінною впродовж шляху свого історичного розвитку від створення первісних мануфактур до сучасних транснаціональних корпорацій. Проте кінцеві критерії його ефективності постійно зазнавали змін — від підвищення продуктивності праці (шляхом від відокремлення виробничих операцій до створення гнучких автоматизованих виробництв) через первісне накопичення виробничого капіталу й отримання монопольних надприбутків до особистої соціальної відповідальності вищого керівництва перед суспільством (соціально-етичний маркетинг, корпоративна соціальна відповідальність, державно-приватне партнерство).
Мета роботи – порівняльне дослідження еволюції теорії маркетингу та визначення сутнісного трактування маркетингу в контексті підвищення ефективності суспільного відтворення сучасної економіки.
References
Таранич А. В. Маркетинг і ефективність суспільного відтворення в ретроспективі економічного розвитку // Економіка і організація управління: Збірник наукових праць. — Вінниця: ДонНУ, 2016. — Вип. 3 (23). — 440 с. — С. 309-316.
Таранич А. В. Маркетингове управління регіональним розвитком кластерів в інформаційній економіці // Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект. Сб. научн. трудов. Часть 2. – Донецк: ДонНУ, 2012. – С. 343-346.