Управління маркетингом інновацій регіонів.
Abstract
Створення системи ефективного управління інноваціями в регіонах і практичного освоєння маркетингових інструментів з метою покращення їх соціально-економічного розвитку є особливо актуальним. Водночас, при розробці моделі управління маркетингом інновацій регіонів необхідно особливу увагу приділити формуванню конкурентних переваг регіонів, які можливо довго утримувати (новітні технології, інноваційний імідж, креативність у підприємництві).
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування процесу управління маркетингом інновацій регіонів.
References
Флорида Р. Креативный класс: люди, которые меняют будущее. Москва, 2007. 430 с.
Лапаев С. П. Оценка уровня инновационного развития регионов на основе креативности. Вестник ОГУ. 2011. № 8. С. 52–56, URL: http://vestnik.osu.ru/2011_8/9.pdf (дата звернення 18.06.2018).