Чинники професійного самовизначення сучасних школярів.
Abstract
На сьогоднішній день досить важливим є питання професійного самовизначення людини і розуміння, що ж саме впливає на цей вибір.
У питанні професійного самовизначення важливим аспектом є те, що ж впливає на цей самий вибір. У цьому виборі перетинаються такі аспекти як здібності та наміри людини, бажання, а також попит на професію. Взагалі цей процес досить складний, адже існує безліч різних чинників. За роки дослідження цього явища було сформовано певні класифікації чинників, які мають вплив на нього та досліджено як саме і на яку складову вони діють. Розглядаючи чинники професійного самовизначення, визначимо, що слово «чинник» тлумачиться як «умова, рушійна сила, причина будь-якого процесу, що визначає його характер або одну з основних рис; фактор».
References
Ткаченко М. В. Чинники професійного самовизначення учнів як фактор самореалізації особистості. Освіта та розвиток обдарованої дитини. Київ, 2013. № 19. С. 70–78.
Колесников И. А. Профессиональное самоопределение старших школьников как педагогическое понятие. Вестник Южно-Уральского государственного университета. Серия: Образование. Педагогические науки. 2009. № 31. С. 71–76.
Болкун Т. А. Чинники, що впливають на професійне самовизначення особистості. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. 2010. Вип. 16. С. 257–260.
Столяренко Л. Д. Педагогическая психология. Ростов-на-Дону : «Феникс», 2003.