Психологія кольору: особливості, вплив і семіотичне значення.
Abstract
Щоденно колір неодмінно впливає на певний вибір кожної людини, яка, зазвичай, навіть цього не помічає. В залежності від тематичного спрямування та основної мети, колір активно використовується в політичній, економічній, виробничій, промисловій та інших сферах діяльності, які спрямовані на споживача відповідних послуг.References
Артем’єва Е. Ю. Основи психології суб’єктивної семантики. М. : Зміст, 1999. 350 с.
Вежбицкая А. Язык. Культура. Познание. М. : Русские словари, 1996. 416 с.
Драгунский В. В. Живая энергия цвета. Цветовой личностный тест: Практическое пособие. Под. ред. В. В. Драгунского. Минск : Харвест, 2004. С. 5–20.
Саєнко В. В. Українська модерна поезія 20-х років ХХ століття: ренесансні параметри. Одеса : Астропринт, 2004. С. 226–229.
Tsur R. Some Aspects of Cognitive Poetics. URL : http://www.tau.ac.il/~tsurxx/ 2Cognitive_Poetics.html: el-ref
Downloads
Issue
Section
Секція «Філологія»