Психологічні особливості тривожності підлітків.
Abstract
Проблема тривожності є однією з найгостріших проблем сьогодення. Серед негативних переживань людини тривожність займає особливе місце, часто вона приводить до зниження працездатності, продуктивності діяльності, до труднощів в спілкуванні. Людина з підвищеною тривожністю згодом може зіткнутися з різними соматичними захворюваннями. Рівень тривожності в сучасних стресових та екологічно несприятливих зовнішніх умовах стає одним з визначальних чинників у становленні особистості підлітка. У наш час збільшилася кількість тривожних дітей, які відрізняються підвищеною неспокійністю, невпевненістю, емоційною нестійкістю. Результати досліджень свідчать, що порівняно з минулим десятиліттям не тільки збільшилася кількість тривожної молоді, а й змінилися форми їх тривожності. Тривожність «подорослішала» тому, ця проблема є актуальною в наш час.References
Бастун Н. Індивідуальний підхід до учнів з високою тривожністю. Шестирічки в школі. Київ: Ред. загальнопед. газ., 2004.
Гончаренко Т. Тривожна дитина. Психолог. 2004. № 5. С. 4–5.
Ізард К. Е. Психологія емоцій. СПб. : Пітер, 2011. 461 с .
Крайг Г., Бокум Д. Психологія розвитку. СПб. : Пітер, 2012. 940 с.
Пересадчак О. Фактори впливу на розвиток дитячої тривожності. Психолог. 2003. № 2. С. 6–9.
Downloads
Issue
Section
Секція «Філологія»