Мовна репрезентація образу сучасного чоловіка у слоганах парфумерної продукції для чоловіків.
Abstract
Останнім часом постерігається втрата інформативності рекламного повідомлення та його перетворення на інструмент впливу на свідомість споживача [2]. Слоган, завдання якого висловлювати суть рекламного повідомлення, стає засобом маніпуляції, нав’язуючи споживачеві, поряд із переконанням необхідності купівлі товару чи послуги, низку образів, яким має відповідати потенційний покупець. Утім нерідко трапляється, що у рекламних слоганах парфумерної продукції образи чоловіків та жінок висвітлюються через традиційні уявлення про маскулінність та фемінність.References
Гусейнова И. А., Томская М. В. Гендерный аспект в текстах современной рекламы (на материалах журнальной прессы ФРГ). Филологические науки. М. : МО РФ, 2000. № 3. С. 81–92.
Улітіна Н. О. Гендерний аспект рекламного слогана. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. 2014. Вип. 10(1). С. 18–186. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2014_10(1)__50.
Downloads
Issue
Section
Секція «Методика викладання іноземних мов»