Набуття фонетичної компетенції в системі вивчення іноземної мови.
Abstract
Комунікативний підхід до навчання мови безпосереднім чином стосується проблеми формування навичок усного та писемного мовлення, читання та аудіювання.
Уміння адекватно спілкуватись тією чи іншою мовою передбачає природне поєднання відповідних навичок. Уміння розуміти те, що кажуть інші, є невід'ємним і дуже важливим компонентом комунікативного вміння.
References
Попова І. Н., Казакова Ж. А., Ковальчук Г. М. Підручник французької мови. М. : ООО Нестор Академик, 2009. 576 с.
Ніколаєва С. Ю. Методика викладання іноземної мови у середній школі. Київ.: Ленвіт, 2003. 273 с.
Abry D. et Veldeman-Abry J. (2007) La phonétique: audition, prononciation, correction, collections Techniques et pratiques de classes, Paris, CLE International. P. 164
Charliac Lucie (2003) Phonétique progressive du français. Paris : CLE Inernetional. 127 p.
Schumann J. H. (1975) «Research on the acculturation model for second language acquisition». Journal of multilingual and multicultural development, 7. P. 379–392.