Учитель Нової української школи.

Authors

  • Л. О. Денисенко

Abstract

В останні роки в нашій державі відбуваються суттєві зміни в усіх сферах життя, в тому числі в освіті. Зі змінами в освітніх системах, які намагаються адаптувати знання до потреб суспільства, змінилися вимоги до підготовки і професійного розвитку вчителів, їхніх обов’язків, кваліфікації, компетентності, участі у розробці навчальних планів і відповідальності за навчання учнів. Тому сьогодні особливої уваги потребують питання гарантій високої якості освіти та професійного розвитку вчителів.

References

Бочарова О. Статус сучасного вчителя: порівняльний аналіз. Витоки педагогічної майстерності. 2014. Випуск 13

Гриневич Л. Важливо, щоб учителі стали агентами змін. Освіта України. № 40. 10 жовтня 2016 р.

Черній А. Професійний розвиток педагога: досвід, співпраця, пріоритети на шляху до нової української школи. Післядипломна освіта в Україні. грудень 2018 р.

Issue

Section

Секція «Освітні, педагогічні науки»