Методична робота в закладі загальної середньої освіти: від форм організації до пріоритетів.

Authors

  • Л. П. Майданюк

Abstract

Методична робота в освіті досліджувалась, узагальнювалась багатьма науковцями, яким належать декілька визначень цього поняття (Ю. Бабанський, В. Бондар, І. Жерносек, М. Поташник, Т. Сорочан). Вони зазначають такі ключові слова, як підвищення кваліфікації, компетентності, педагогічної майстерності вчителів; надання практичної допомоги з методики навчання та виховання; подолання утруднень, а також виокремлюють такі ознаки, як взаємозв’язок науки та практики, безперервність, охоплення міжкурсового періоду підвищення кваліфікації.

References

Жерносек І. П. Науково-методична робота в навчальних закладах системи загальної середньої освіти: Монографія. К., 2000. 124 с.

Методична робота в школі: теоретичні засади; система роботи; досвід / Укл. Григораш В. В. X. : Основа, 2009. 304 с.

Сорочан Т. М. Концепція науково-методичної робота в добу освітніх змін: традиції, інновації, перспективи розвитку. Методист. 2013. № 2 (14). С. 7–12.

Issue

Section

Секція «Освітні, педагогічні науки»