Педагогічна складова у класичному університеті: виклики та пріоритети.

Authors

  • О. О. Руденок 

Abstract

На теперішній час перед Україною постали питання соціально-економічного, політичного й культурного характеру. Важливою проблемою українського суспільства є реформування освіти, так як саме вона спроможна підготувати людину до нових видів діяльності. Важливі й серйозні зміни в сучасному суспільстві, які відбуваються в Україні у зв’язку з євроінтеграцію, неможливі без попередніх реформувань в освітній галузі. Класичні університети являють собою одну з найбільш сталих освітніх систем. Основа їх довголіття полягає в принципах, закладених у розвиткові системи університетської освіти в цілому. Одним із стратегічних завдань модернізації вищої освіти в Україні у контексті вимог єдиного європейського освітнього простору є розвиток освітніх систем, у тому числі педагогічних систем підготовки студентів університетів.

References

Дубасенюк О. А., Антонова О. Є., Вітвицька С. С. Професійно-педагогічна освіта сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. URL : http://vuzlib.com.ua/articles/book/23861-Profes%D1%96ino-pedagog%D1%96chna_osv% C3%91/6.html

Сидорчук Н. Г. Університетська педагогічна освіта в контексті євроінтеграційних процесів. URL : http://studentam.net.ua/content/view/7539/97/

Федірчик Т. Теоретико-практичні аспекти управління розвитком педагогічного професіоналізму викладача вищої школи в системі діяльності класичного університету. URL : http://nzp.tnpu.edu.ua/article/download/102680/97718

Інформаційний ресурс «Освіта.ua»: Кращі класичні університети. URL : http://ru.osvita.ua/vnz/rating/25713/

Issue

Section

Секція «Освітні, педагогічні науки»