Поняття про навчальну мотивацію в психолого-педагогічній літературі.
Abstract
Успіх навчальної діяльності залежить не тільки від засвоєння учнями знань, а й від мотивації навчання, тобто від прагнень самостверджуватися, досягати високих результатів. Чим вищий рівень мотивації, тим більше факторів спонукають дитину до діяльності, тим більших результатів вона може досягти. Розвиток в учня позитивної навчальної мотивації є основою ефективності навчального процесу.References
Бордовская Н. В., Реан А. А. Педагогика : учебник. Санкт-Петербург, 2000. 304 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. Київ : Либідь, 1997. 376 с.
Зимняя И. А. Педагогическая психология. Учебник для вузов. М. : Издательская корпорация «Логос», 2000. 384 с.
Маркова А. К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте. М. : Просвещение, 1983. 96 с.
Матюхина М. В. Мотивация учения младших школьников. М. : Педагогика, 1984. 144 с.
Дзюбко Л. В., Гриценок Л. І Мотивація навчальної діяльності як психологопедагогічна проблема. Психолінгвістика. 2009. Вип. 4. С. 33–43.
Подласый И. П. Педагогика: 100 вопросов – 100 ответов. Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. М. : Изд-во ВЛАДОС-ПРЕСС, 2004. 368 с.
Сластенин В. А., Каширин В. П.Педагогика и психология : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. М. : Изд. центр «Академия», 2001. 480 с.
Столяренко А. М. Психология и педагогика. М. : ЮНИТИ, 2002. 423 с.
Фридман Л. М., Волков К. Н. Психологическая наука – учителю. М. : Просвещение, 1985. 224 с.
Яременко Л. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема. Вища освіта України. 2014. С. 69–74.