Розробка STEM-занять з інформатики з використанням елементів робототехніки

Авторы

  • І. В. Безпала Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • В. С. Ткаченко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Аннотация

В останні роки в світі спостерігається бурхливий розвиток комп’ютерних технологій, робототехніки, нанотехнологій. Це приводить до технологізації багатьох сфер громадської діяльності, до появи запиту на підготовку фахівців нового рівня, здатних здійснювати свою професійну діяльність на межі кількох областей науки, з використанням найсучаснішого обладнання, з ґрунтовними знаннями у сфері комп’ютерних наук, хімії, фізики. Саме тому з’явилась тенденція до використання та впровадження STEM-освіти, що поєднує науку, технології, інженерію і математику на всіх рівнях підготовки майбутнього фахівця, зі школи до рівня вищої освіти.

Библиографические ссылки

Програма підготовки бакалаврів STEM освіти Університету Кентуккі. URL: https://education.uky.edu/stem-programs/undergraduate/

STEM освіта у Великій Британії. URL: https://www.stem.org.uk/

Впровадження концепції STEM освіти в Україні. URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-shvalennyakoncepciyi-rozvitku-a960r

Навчальні програми для учнів 1–4 класів. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednyaosvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli

Опубликован

2021-06-29

Выпуск

Раздел

СЕКЦІЯ «Фізика, педагогіка та освіта»