Стресостійкість як детермінанта успішного навчання студентів.
Анотація
Актуальність обраної теми полягає в тому, що зміна навколишнього середовища, звичних умов, сфери спілкування і ритму життя, підвищення вимог до самостійності і відповідальності, інтенсивні розумові навантаження викликають емоційну напруженість, тривожний стан, що в свою чергу негативно впливає на особистісний розвиток і психологічне здоров’я студентів.Посилання
Буйлов В., Куропова Г., Сенаторова Н. Нервнопсихическое состояние студентов как валеологическая проблема. Высшее образование в России. 1996. № 2. С. 65–73.
Данилова Н. Н. Стрессоустойчивость как индивидуальная особенность. Москва. 1998. С. 52–60.
Пальцев М. А. Образование и здоровье студентов. Высшее образование сегодня. 2002. № 11. С. 36.
Щербатых Ю. В. Вегетативные проявления экзаменационного стресса. СанктПетербург. 2001. С. 32.
Щербатых Ю. В. Связь особенностей личности студентов-медиков с активностью вегетативной нервной системы. 2002. № 1. С. 118–122.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Секція «Філологія»