Конкурентоспроможність підприємства в умовах інформаційного суспільства.
Abstract
В умовах формування ринкової економіки, що передбачає самостійність підприємств у питаннях виробничо-господарської діяльності, для більшості з них актуальною стає проблема забезпечення конкурентоспроможності. Особливо ця проблема загострюється у зв’язку з наростанням невизначеності у зовнішньому середовищі підприємств та прагненням України до інтеграції в європейське й світове економічне співтовариство. Разом з тим, з поглибленням соціально-економічних проблем суспільства, визначені проблеми вимагають розвитку нових підходів до управління конкурентоспроможністю підприємства. Останнім часом особливо актуальні проблеми, що виникають при аналізі альтернативних рішень в процесі управління складними виробничими об’єктами є питання управління конкурентоспроможністю. Практика показує, що витрати на здійснення управлінської діяльності безперервно збільшуються, а наслідки невдалих рішень стають дедалі відчутнішими. Сучасні ринкові відносини, що впливають на господарську діяльність підприємств, обумовлюють необхідність вирішення проблем, пов’язаних з підвищенням якості управління конкурентоспроможністю підприємства.References
Дубиківський С. Л. Теорія інформаційної економіки та розвиток інформаційної економіки в Україні / С. Л. Дубиківський. // Вчені записки Університету «КРОК». – 2013. – № 34.
Верхоглядова Н. Інформаційне забезпечення управління конкурентоспро- можністю будівельного підприємства / Н. Верхоглядова, О. Кононова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. – 2016. – № 4. – С. 47–58. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2016_4_6.
Терехов М. М. Інформаційне забезпечення управління конкурентоспроможністю аграрного підприємства / М. М. Терехов. // Вісник Дніпропетровської державної фінансової академії. – 2010.
Downloads
Issue
Section
Секція "Математика"